İngilizce Öğreniyorum - Android Cihazınızla İngilizce Öğrenmek Mümkün !

ingiltere_buyuk

İngilizcesi zayıf olanlar yada geliştirmek isteyenler için oldukça faydalı olan bir program olan İngilizce öğreniyorum asla bir sözlük değildir. İçeriğinde günlük hayatta kullanabileceğimiz cümleler ve kelimeler ayrıca seviyeye göre testler kelime ezber sistemi ve daha birçok akılda kalıcı uygulama ile size kolayca İngilizce öğretiyor.Uygulamamız bir defa yüklendikten sonra bir daha internet gereksinimi duymuyor.
Tek yapmanız gereken uygulamayı açıp otobüste,evde dilediğiniz yerde İngilizce öğrenmek
Ekran Görüntüleri
IngilizceOgreniyorum 4 small İngilizce Öğreniyorum   Android Cihazınızla İngilizce Öğrenin IngilizceOgreniyorum 4 small İngilizce Öğreniyorum   Android Cihazınızla İngilizce Öğrenin IngilizceOgreniyorum small İngilizce Öğreniyorum   Android Cihazınızla İngilizce Öğrenin

TIKLA İNDİR

Arama Sonuçları:http://androidkalem.blogspot.com/2013/12/ingilizcesi-zayf-olanlar-yada.html

0 yorum:

Benzer Yayınlar

 

Copyright @ 2013 AndroidKalem.

Designed by Templateism | MyBloggerLab | Distributed by Rocking Templates